God Morgon :)


Idag är jag deprimerad till 1000, familjen har dragit iväg till Spanien.. Det var en födelsedags present till mig Jennie och Pappa från Cherie, men jag fick ju såklart inte ledigt från jobbet, så jag blir kvar i detta pissvädret.. :/ men dom ska iaf köpa den bästa parfymen till mig ;) sen så satt vi och prata lite smått om att dra till värmen över jul och nyår, hoppas hoppas! :) pappa vill dra till Filippinerna, men vi får se var det bär av..

Igår så var Pappa Cherie och Bernard här. Vi käka mat drack vin och öl, så det var mysigt :) Idag blir det en tjejdag med Weronica, vi ska käka någonstans i stan sen blir det bio.. Hon är så söt!

Nu är det inte ens två veckor kvar till båten bär av till Köpenhamn, haha undrar hur detta ska gå med sex brudar mitt på havet ;)


Från i Fredags (bilden tagen från Claudias blogg claudiafuentes.se/)

Ne nu ska jag hoppa in i en dusch och bli människa igen!
Vi hörs
/Mikaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0