2010-09-05

God morgon allihopa!

Tänkte att jag ska komma igång med bloggen igen :) Var ju ett tagsen jag blogga..
Helgen har varit väldigt lugn och härlig, i fredags blev det film o sängen tidigt, upp 05.30 för att åka till jobbet, inte kul på en lördag, men men man måste ju tjäna pengar också, får ju se det positivt :P var hemma igen runt tre, började städa ur garderoben, hade tappat bort lite grejjer men dom hittade jag längst in :) lite senare drog jag o jennie till weronica o andreas för att kolla in deras nya place och drack några öl o bara tjöta.. ikväll blir det Tacos och någon bra film..

Åhh snart ska jag till frisören, är så fruktansvärd trött på mitt hår att jag spyyyr! saknar min gamla frisyr, ska se vad dom kan göra med håret, har väl antagligen förstört allt :/

 

 

Slänger nog in ett inlägg senare :) Ha en bra dag för det ska jag ha! Köss!

/Mikaela


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken snygg skojorta du har där på bilden!!

2010-09-05 @ 13:51:17
URL: http://claudiafuentes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0