FAN! varför just jag?!

HojHoj!
Nu var det visst min tur att bli sjuk! Fan, slutade jobbet klockan två, har legat hemma i sängen hela dagen! Jobbigt! Men imorgon får jag lite sovmorgon för första gången på länge! ska bli jäkligt gott!

Men jag får se till och bi frisk snabbt här, för på Onsdag får vi finfrämmat, Cornelia, lillasystern från Malmö och Amanda kusinen från uddevalla. Vi ska ha massor skoj. Vi ska tex. till Tusenfryd(som liseberg typ). Fan jag som älskar att åka karuseller, jag kommer bli ett barn igen :)

Nej nu ska jag lägga mej i ett hörn i sängen och tycka synd om mej själv!


Kyss Jennie

Kommentarer
Postat av: lillasystern från malmö

hihi så kul det kommer bli :)

2010-07-13 @ 14:18:29
URL: http://corneliaawickelgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0