Fyfan vad jag är bra!!

I lördags var det oslo by night som gällde och som vanligt gick jag all in.. Klättrade i byggställningar, sprang fram till folk och sa "ursäkta men jag äter faktiskt hamburgare här" Spelade fotboll i en gränd och gjorde inbrott i min egen lägenhet. Anledningen till detta inbrott var för att jag hade tappat mina nycklar någon gång under kvällen. Jag har aldrig tidigare tappat ett par nycklar och just denna helg när alla var bortresta och jag var ensam i lägenheten skulle jag ge mej på att tappa nycklarna. Men kul var det. oj så kul jag hade..
Idag gick jag ut på nyckeljakt och lyckades till och med att få tillbaka dom! Dom var kvar på Justitien, krogen som vi var på.. Jag blev så glad att jag gick hem och städa hela lägenheten. Grundligt! Skura golv, damsög, damma. jepp hela köret!
Nu ska jag invänta jennie och mikaela som jobbar kväll! medans jag gär det får det bli några avsnitt av tre kronor!

Kanske borde bli konstnär?!

Puss puss Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0