A U S T R A L I E N

Hej hej hallå bloggen!

Just nu sitter jag på jobbet med tæppt næsa ont i hals och kropp, inget vidare du! I helgen blir det vældigt lugnt før min del, vet att det ær big party på g men kænner att jag måste ta det lugnt och friskna till :)

En rolig nyhet ær att jag drar down under i februari/mars :) min kæra væn helena flyttar dit, så jag ska gøra henne sællskap.. ska inte flytta dit men skaffa ett Working Holiday visum før ett år, sen får man ju se hur længe man stannar, kanske bara några månader.. ingen som vet! Sen vet jag folk som tror att jag aldrig kommer kunna spara pengar, men jag ska fan visa att jag kan ;) får ju ut 20.000 i januari (semesterpengar) sen så gæller det att spara spara spara.. ska bli några nyktra månader før min del :) ska lægga undan så mycket jag kan i mån tills januari/februari.. så blir och leva snålt, men det ær det fan vært, tænk australien! :)

ne, mina vænner, nu ska jag ut på en røk sen jobba vidare! adjø!



/Mikaela

Kommentarer
Postat av: moster

Jag hoppas att allt går som du vill. Jag håller på dig.

2010-07-07 @ 20:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0