Jag är kär!!

I ett par skor! Och det är inte vilka skor som helst. det är mina skor!! Igår när jag klampade in på Monki fick jag syn på dom med en gång och jag kunde inte låta bli. Så nu står dom så fint på mitt golv och bara väntar på att jag ska ta med dom ut och gå. Det blev även en massa annat fint, som t.ex en skinnjacka. som också var sjukt fin! När jag var i Sverige köpte jag även en Axcent klocka som jag är mycket stolt över! De sista köpen som jag har gjort har jag blivit såå nöjd med! Absolut värt pengarna.. Igår hittade jag även min drömjacka. En grå jeans jacka från Acne med fårulls krage och innuti. Denna fina jacka kostade bara 9000 kr! lätt värt det ;)
Här kommer en bild på mina tjusiga skor!



Puss och kram 
Jonna

Kommentarer
Postat av: Malin

Dem ska jag köpa så fort lönen kommer :D

Lagt undan dem till måndag :D :D

2010-08-13 @ 15:23:14
URL: http://malinmariathereses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0