Hej då Sofia!

Bloggen är död för mej! nejdå, det är den inte, det är bara jag som är en väldigt dålig människa.. Men ni måste ha lite förståelse för oss. Vårat mål är inte att bli nya Kissie utan att bara få skriva av oss lite då och då. Denna helgen har Sofia P´son Roslund vart i oslo och hälsat på. Det har vart otroligt trevligt eftersom att hon är en ganska speciell person. men jag gillar henne för den hon är ;)
Jag har även provjobbat på ett nytt jobb. En restaurang som heter YaYa´s. Det är en Thai restaurang med väldigt good mat och frän inredning. Slänger upp en bild som ni kan kika på.. Anledningen till att jag söker nytt jobb är för att mitt kontrakt på fridays går ut i september och dom kan inte förlänga det. Så nu får det bli nya tag!
I helgen ska jag till svelandet. ska bli skönt! Det som är lite speciell med denna resa är att jag ska festa i vbg. någon som jag inte har gjort på år! Får se vad staden har erbjuda.
Nu ska ta en cigg med sofia och sedan förlja henne till bussen!

 

Yepp, så här ser det ut..

puss på er sötisar!
Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0