Frisör it is!

Igår sökte jag ett jobb som frisör lärling! Jag tror dock inte att jag kommer att få det eftersom att jag varken har utbildningen eller erfarenhet av det. men det skadar ju aldrig att pröva! så jag tänkte knäppa mina händer och hoppas på att han där uppe vill vara på min sida i detta fall. Jag klippte även jennie igår. Fick bli en kort frilla med  längre där fram. kort i nacken och långt vid hakan.. hon sa att hon blev nöjd och jag tyckte att det blev riktigt snyggt!
Imorgon är det sverige som gäller. Ska till vbg och festa lite lördag och söndag sedan blir det trollis! ska bli gött att komma hem!
Nu ska jag hoppa in i duschen! puss puss Jonna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0